Izobraževanje o trajnostnem turizmu za turistične vodnike

Borza Green & Outdoor

slovenia-outdoor
NaročnikLasten projekt, v sodelovanju z GIZ Pohodništvo in kolesarjenje ter Slovensko turistično organizacijoLeto2019O projektuBorza Green & Outdoor je vodilna outdoor borza v Sloveniji. Gre za največji poslovno-turistični [...]
Read more

Promocija zelene Slovenije na ITB

itb-berlin-slovenia
NaročnikSlovenska turistična organizacijaLeto2017O projektuLeta 2017 je bila Slovenija partnerica mednarodne borze ITB v Berlinu. Naročnik nam je zaupal vsebinsko in operativno vodenje dodatne slovenske stojnice, ki je [...]
Read more

Strategija trženja kulinarične transverzale

kulinaricna-transverzala-maribor
NaročnikZavod IskrivaLeto2018O projektuV okviru mednarodnega projekta Uživam tradicijo smo pripravili Strategijo trženja turističnega produkta čezmejne kulinarične transverzale od Panonije do Jadrana. V te namene smo opredelili tržno [...]
Read more

Marketinška strategija za pot Via Dinarica Mega Trail

via dinarica logo
NaročnikRegional Cooperation Council Secretariat, Bosna in HercegovinaLeto2019 - ...O projektuZa naročnika pripravljamo 5-letno marketinško strategijo z dveletnim marketinškim akcijskim načrtom, ki bo imel identificirane tudi vse potrebne [...]
Read more

Ukanc, dežela Zlatoroga

ukanc-dežela-zlatoroga
NaročnikApartments Alpikwww.alpik.comLeto2017O projektuZa naročnika smo izdelali strategijo razvoja turističnega produkta Dežela Zlatoroga.Kategorija Marketing Spletna stran Dežela Zlatoroga
Read more

Go’n’Act Green

go-green-act-green
NaročnikB&B Hotel Ljubljana ParkLeto2017O projektuKot zunanji strokovnjaki smo sodelovali pri izvajanju ciljnega raziskovalnega programa (CRP) z naslovom Smernice za management turističnih destinacij na podlagi modelov nosilnih zmogljivosti [...]
Read more