O projektu

Glede na negotovo COVID situacijo v Sloveniji in tujini smo se odločili, da je z vplivneži najbolj smiselno v 2021 naslavljati domači in najbližji tuji trg kar v primeru Kočevskega pomeni Hrvaška. Na tak način se bomo najbolje poskusili izogniti potencialnim omejitvam in na ta način najvarneje investirali denar v promocijo. Glede na to, da kolesarji niso homogena ciljna skupina je bil naslednji razmislek, kateri tip kolesarjev, bomo naslavljali.

Glede na to, da ima Kočevsko dobro razvit kolesarski produkt gravitacijskega kolesarjenja, ki se predvsem kaže v MTB trail center Kočevje (www.mtbtrailcenterkocevje.com), je bila to prva izbira.

Druga izbira pa je bila »gravel« kolesarjenje, saj je primerjalna prednost Kočevskega s konkurenčnimi kolesarskimi destinacijami predvsem v množici gozdnih poti, ki so primerna tudi za kolesarjenje ter neokrnjeni in divji naravi in »gravel« kolesarski produkt je najbolj primeren za to vrstno infrastrukturo. Kočevsko je v letošnjem letu razvilo tudi »flag ship« produkt, ki tovrstno kolesarjenje najbolje promovira in to je Kočevsko kolesarski krog: https://www.kocevsko.com/sl/ogledi-in-izleti/kocevski-kolesarski-krog/ .

Ko smo ta dva bistvena kriterija za izbor vplivnežev določili, smo poiskali 4 najbolj primerne vplivneže, ki so preko svojih kanalov najbolje nagovorili slovenske in hrvaške gravitacijske in »gravel« kolesarje. Promovirali so predvsem preko lastnih Facebook, Instagram in Youtube kanalov. Izdelana je bila tudi kvaliteten foto in video material, ki ga sedaj Kočevsko lahko uporablja pri lastni promociji.

Kategorije
  • Marketing
  • Kolesarski turizem
  • Razvoj produktov
Cycling influencers in Kočevje