V Konzorciju Slovenia Green smo izpeljali prvi dogodek Zeleni Shark Tank, na katerem so ponudniki po svojih najboljših močeh poskusili prepričati predstavnike turističnih agencij, da bo ravno njihovo zeleno doživetje navdušilo goste.
Kar se je še pred nekaj meseci zdelo le kot zanimiva ideja, se je včeraj izkazalo kot izvrsten način za povezovanje ponudnikov in kupcev. Ponudniki so se pred predstavniki agencij odlično izkazali in prepričana sem, da so si nekateri z dobrimi predstavitvami že zagotovili goste za prihajajoče turistične sezone. Kljub vsem informacijam na spletnih straneh živa predstavitev omogoča tisti pristen stik med partnerji, ki je nato podlaga za nadaljnje sodelovanje. Zagotovo bomo dogodek ponovili!
Hvala vsem sodelujočim, želimo vam uspešno sezono 2022!
Predstavniki turističnih agencij: Boštjan Horjak (Liberty Adriatic), Miro Hribar (Intours DMC), Mateja Sušnik (KNM Travel), Jan Klavora (Visit GoodPlace) in Mitja Jus (Roundabout).
Ponudniki in njihova doživetja: Terme Snovik (Kneippovo bosonogo doživetje), Laško (Pivocvetno potep po Laškem), Maribor (Rocn’n’roll okusov), Kočevsko (Opazovanje in spoznavanje medveda), Podčetrtek (Pristno Kozjansko), EKO Turistična kmetija Ramšak (Zmenek z naravo – piknik v naravi), Dolina Soče (Ambisontia – zgodba gozda in reke), Lenart (Z Ovtarjem po poteh Agatinih ljubezni), Sveta Ana (Postičeva dežela), Celje (Zeleno doživetje v mestu grofov), Logarska dolina – Solčavsko (Življenje v prepletu tradicije in sodobnosti na kmetiji), Hotel Plesnik (Alpsko velnes doživetje v dvoje), Bela krajina (Drašički izziv – s kupico po trtju).
Kaj so povedali po dogodku:
Natalija Ramšak, turistična kmetija Ramšak:
“Včerajšnja izkušnja je bila za našo kmetijo res izreden dogodek in velika motivacija za nadaljnje delo! Smo kar aktivni in veliko sodelujemo z destinacijo, društvi, itd., a Zeleni Shark Tank je bil za nas nekaj novega. Na našem doživetju bomo še delali in seveda sledili predlogom in idejam včerajšnje ekipe. Še enkrat hvala vsem!«
Vita Jankovič, Metlika:
»Top, top, top! Zagotovo si želimo še več takih zadev, ker dobiš nek občutek ali je smer prava ali ni, kako se razvijati naprej in tako dalje. Se veselim naslednjih in naj to res postane kar vsakoletna praksa.«
Renata Trajbar Kurbus, Sveta Ana:
“Nad dogodkom smo bili navdušeni, saj nam je dal odlično popotnico za nadaljnji razvoj edinstvenih doživetij. Že dolgo se ukvarjamo z izzivom kako pritegniti receptivne agencije in menimo, da je bil to dober začetek. Izkušnje iz prakse so pač najboljše. Takšnih dogodkov si v prihodnje želimo čim več, saj so velika dodana vrednost in ravno takšne izkušnje destinacije, ki se šele vzpenjamo na turistični zemljevid, potrebujemo.
- Razvoj zelenih turističnih produktov