Projekti, ki uresničujejo poslanstvo Zavoda GoodPlace
Na različnih področjih aktivno razvijamo trajnostne produkte, s katerimi uresničujemo naše ideje in naše poslanstvo.
Slovenia Green
Zelena shema slovenskega turizma
Smo avtorji slovenske nacionalne sheme za vpeljevanje trajnostnega turizma v poslovanje destinacij in podjetij Slovenia Green, ki jo partnersko razvijamo z lastnikom in upraviteljem sheme, Slovensko turistično organizacijo. Kot akreditirani partner shemo redno evalviramo in nadgrajujemo, izvajamo delavnice, usposabljamo zelene koordinatorje in nudimo pomoč pri vpeljevanju zelenih znakov v podjetja.
Program Slovenia Green je pomembno pripomogel k prepoznavnosti Slovenije kot trajnostne turistične države in ji prinesel številne nagrade in nazive, med njimi National geographic Destinations leadership award. Naše izkušnje redno predstavljamo na konferencah po svetu ter naše znanje delimo z drugimi državami in regijami na poti razvoja nacionalnih in regionalnih shem trajnostnega turizma.
Program Slovenia Green je pomembno pripomogel k prepoznavnosti Slovenije kot trajnostne turistične države in ji prinesel številne nagrade in nazive, med njimi National geographic Destinations leadership award. Naše izkušnje redno predstavljamo na konferencah po svetu ter naše znanje delimo z drugimi državami in regijami na poti razvoja nacionalnih in regionalnih shem trajnostnega turizma.
Konzorcij Slovenia Green
Za usmerjeno delovanje na področju razvoja trajnostnega turizma v Sloveniji je ključno aktivno sodelovanje med destinacijam, turističnimi ponudniki in drugimi akterji razvoja turizma. V ta namen smo v partnerstvu s Slovensko turistično organizacijo ter zainteresiranimi destinacijami in ponudniki, ki so vključeni v Zeleno shemo slovenskega turizma, leta 2016 ustanovili Konzorcij Slovenia Green.
Visit GoodPlace
Odgovorna turistična agencija za odgovorne turiste
Ustanovni člani Zavoda GoodPlace smo tudi ustanovitelji turistične agencije Visit GoodPlace, katere poslanstvo je razvoj in prodaja outdoor trajnostnih turističnih produktov. Visit GoodPlace v svojo partersko mrežo vključuje člane Zelene sheme slovenskega turizma, s katerimi razvija celovite turistične produkte in jih kot prodajne programe uspešno trži in izvaja. Na ta način izpolnjujemo zavezo celovite podpore razvoja in prodaje trajnostnih turističnih produktov.
Soča Outdoor Festival
Okolju prijazen festival
GoodPlace je soorganizator najbolj trajnostnega športnega festivala, Soča Outdoor Festivala, ki v dolino Soče vsako leto pritegne skoraj 2.000 tekmovalcev. Festival ima vzpostavljeno strategijo trajnostnega delovanja, v skladu s katero vsako leto uvajamo nove in inovativne rešitve, ki pomembno prispevajo k zmanjševanju negativnih vplivov množičnih prireditev na okolje ter povečujejo pozitivne učinke za lokalne ponudnike. S tem postaja festival primer dobre prakse doma in v tujini.
NoMorePlastics for Tourism
Kot partnerji smo pristopili k neprofitni organizaciji NoMorePlastics, ki si prizadeva za zmanjševanje uporabe plastike, osveščanju na tem področju ter varovanju in ohranjanju narave. Glavni cilji organizacije so:
- odstranjevane plastike na plažah,
- osveščanje obiskovalcev,
- vzpostavitev modelov zmanjševanja uporabe plastike v turizmu.
Projekt KrasnKrš
- Polno ime: Ohranjanje in valorizacija dediščine ter razvoj trajnostnega turizma v čezmejni kraški pokrajini
- Trajanje: 1. september 2017 – 29. februar 2020
Glavni cilj projekta je ohranjanje naravne in kulturne dediščine kraške pokrajine in izhaja iz treh skupnih izzivov na programskem območju.
- (1) Ohranitev in valorizacija bogate naravne in kulturne dediščine, kar bo doseženo z novo trajnostno destinacijo KRASn’KRŠ v kateri bomo po načelih trajnostnega turizma promovirali štiri značilne tipe kraške pokrajine in njihovo dediščino: NIZKI, KONTAKTNI, VISOKI IN OBALNI KRAS.
- (2) Prilagoditev turistične ponudbe potrebam sodobnih obiskovalcev bomo vezali na štiri obstoječe zaščitene subjekte kraške dediščine v Sežani, Škocjanskih jamah, Brodu na Kolpi in Punatu, ki jih bomo nadgradili v interpretacijske centre dediščine in interpretacijske poligone dediščine. Turistično ponudbo destinacije bomo vzpostavili z 10 čezmejnimi trajnostnimi turističnimi produkti, zasnovanimi na načelih trajnostnega turizma za različne ciljne skupine obiskovalcev.
- (3) Povezovanje majhne in razdrobljene turistične ponudbe za usmerjanje obiskovalcev tudi v ogleda vredno zaledje bo doseženo z usmerjanjem obiskovalcev na manj znane vroče točke kraške podeželske dediščine v zaledju.
Ključna naloga GoodPlace v projektu je vzpostavitev turističnih produktov, ki bodo povezali tako ponudbo kot predvsem identificirane vroče točke ter vzpostavljene interpretacijske centre in poligone.