Prijava ne e-novice


GOODPLACE


Dobri kotiček ali GoodPlace je skrit v srcu Ljubljane in povezuje znanja in izkušnje ter ljudi z namenom sodelovanja in skupnega razvoja slovenskega turizma. Združuje znanja s področja razvoja trajnostnega turizma, oblikovanja produktov, destinacijskega upravljanja ter kreativnim marketinških rešitev. Cilj vseh, ki delujemo pod njegovim okriljem je oblikovanje dinamičnih projektnih skupin, ki učinkovito rešujejo razvojne in marketinške izzive destinacij ter ponudnikov v slovenskem turizmu.


Trajnostni turizem

Naš cilj je sodelovati z vsemi, ki razvijajo turizem po meri človeka in narave. Za to sodelujemo v procesih oblikovanja nacionalnih usmeritev, destinacijskega trajnostnega razvoja, oblikovanja produktov, trajnostnega poslovanja ter ustrezne marketinške podpore.

Kolesarski turizem

Oblikovanje produktov je ključno za uspešen destinacijski razvoj in oblikovanje ponudbe na nivoju ponudnikov. Kolesarjenje je tako eden od tistih trajnostnih produktov v Sloveniji, ki imajo izjemen turistični potencial. Zato pa je ključno ustrezno načrtovanje, skladen razvoj in uspešno trženje.  

Marketinška podpora

Potrošnik in turistična ponudba se spreminjajo, kar pomeni, da je za uspešno načrtovanje in izvedbo marketinških aktivnosti, ključno poznavanje trendov, razumevanje procesov in velik del kreativnosti pri iskanju in izvedbi učinkovitih marketinških akcij.

Povezovanje

Raznolikost slovenske turistične ponudbe in potrebni procesi za njen uspešen razvoj  zahtevajo širok nabor znanja in izkušenj. Zato je GoodPlace prostor povezovanje tistih, ki nas združujejo iste vrednote in komplementarna znanja. Povezujemo s namenom iskanja najboljših rešitev za vas. 


Pišite nam! >>





Aktualni dogodki

Eko konferenca 2014

ZELENI TURIZEM DELUJE


Konferenca je potekala ob Dnevu Zemlje, ki ga vsako leto organizira društvo Planet Zemlja h organizaciji dogodka sta letos ...
13.12.2013

Prednovoletno GoodPlace srečanje

Nosilna tema je “KOMUNICIRANJE TRAJNOSTI”. Izkušnje letošnjega leta so pokazale, da se vedno znova in povsod postavlje vprašanje, ali je ...